plads til et lille kortspil idrætsefterskole

Internetpolitik på
Lægården

Forstå vores politik

Vi ønsker også fællesskab på internettet

Vi er rigtig mange på Lægården, som bruger internettet hver dag på vores computere og mobiltelefoner, og derfor er det godt at have lidt huskeregler, så vi passer godt på hinanden i vores færden på nettet.

De mange sociale medier er fyldte med fotos og informationer om os alle, og det er derfor vigtigt, at have en god tone og huske disse par guidelines fra Netkablet.dk.

De tre huskeregler:

1. Tænk dig godt om inden du deler fotos på nettet. Er du i tvivl så undlad at dele foto der deles er svære at slette igen.
  2. Giv aldrig personlige oplysninger til folk du ikke kender. Det er f.eks. dit mobilnummer, adresse, koder, e-mail osv.
  3. Download ikke programmer, musik og film, medmindre du er helt sikker på at det er lovligt at hente ned.

Du kan læse meget mere om skolens visioner, madplaner og så videre under "Om Skolen".

5 piger sidder og kigger på en computerskærm og griner.